MANGOVÁ ZDRAVÁ SVAČINKA


Krásný večer, dnes s vámi moc ráda sdílím recept který lze udělat jako výbornou svačinku/dezert/snídani/pro mě večeři. :D

Jelikož mám opravdu v oblibě exotické ovoce, nesmí chybět recept ani na mém blogu. Přidala jsem i zdravé chia semínka ve kterých je mnoho vitamínů. Já se teď spíše zaměřuji na zdravé jídlo.

Recept je hotov za 5-10 minut.
Počet porcí 2.

SUROVINY:

A) NUTNÉ
• mango - stačí půlka manga
• bílý jogurt ( řecký ) - 6 polévkové lžíce
• chia semínka - 2 polévkové lžíce
• vodu - nezáleží
• sklenici do které vše dáme, já zvolila od jogurtu - nezáleží
B) DALŠÍ SUROVINY
• med nebo různé druhy sirupu
• kokos, rozinky, ořechy, různé semínka...

POSTUP:

• Nejprve si do skleničky napustíme vodu, poté se do skleničky s vodou nasypou 2 lžíce chia semínek. A necháme semínka zvětšit svůj objem.
• Nakrájíme mango na malé kostičky.
• Do sklenice dáme 3 lžíce bílého jogurtu, a hned jak se chia semínka ponoří ( zvětšily objem) přidáme 1 lžíci do sklenice s jogurtem. Suroviny zamícháme aby chia semínka byla v jogurtu rozmístěná.
• Nakrájené mango nasypeme na jogurt s chia semínky ve sklenici. Kousky manga stačí dát podle vašeho uvážení.
• Vršek už stačí ozdobit sirupem, medem, kokosem, ořechy, rozinky a td...

Všem přeji dobrou chuť!!
Napište jak se vám svačinka povedla.













Komentáře

Oblíbené příspěvky