QUALITY SECONDHAND CLOTHING

Po krásně stráveném týdnu budu opět aktivní. Strávila jsem týden u zbytku své rodiny v Kostelci nad Orlicí. Moc jsem si to užila, protože jsme měli naplánované moc pěkné výlety. Tedy až na to, že jsem se na koupališti spálila, celý týden mně bolel žaludek a měla jsem nízký tlak. Jinak jsem vše přežila. Jeden den sem si udělala čas na to, abych se prošla po náměstí. Nedalo si nepovšimnout spousty obchůdku s potraviny, které jsou snad na každém rohu. Avšak, i tak jsem si všimla menšího obchůdku s oblečením. Nebyla bych to já abych tam hned nenakoukla. Byl to kvalitní secondhand se značkovým zbožím. A protože jsem maniak na nakupování a poblíž nic jiného nebylo, ani jsem se nerozhodovala a hned jsem začala nakupovat. V jiných secondhandů sem si nikdy nic nenakupovala ale kdybych měla tento v Liberci chodila bych tam snad každý den. Opravdu nezáleží na značkovém tričku pokud se vám líbí a je kvalitní! Hned mám na secondhandy jiný pohled.

A dnes bych vám moc ráda ukázala pár kousků které jsem si pořídila právě v tomto "sekáči" a to že nezáleží kde se tričko nebo jiný kus kupuje. Mám pro vás 5 svrchních kousků a 2 opasky.


1. KVĚTINKOVÝ TOP

Co mně opravdu na první pohled zaujalo je tento květinkový top, který se mi opravdu bude na léto hodit. Květinové vzory mám ráda a za tu cenu jsem ho prostě mít musela!
Značka: Charlotte Russe, Cena: 28 Kč Kvalita: Květinky jsou trochu vybledlé ale jinak top je top.



2. OFF SHOULDERS

Přišel mi dobrý nápad si zakoupit tuto halenku protože jsem vždy chtěla pár kousků oblečení takzvaných "off shoulders" neboli holá ramena. A tato halenka je tomu opravdu blízko. Bohužel mi je trochu větší. 
Značka: ZIDANE, Cena: 70 Kč, Kvalita: koukají nitky ale jinak je skvělá


3.  SVÁTEČNÍ TÍLKO S VOLÁNKY

Na co jsem nemohla přestat koukat je tento nádherný kousek. Nebyl levnější jako ostatní ale stojí za to. Moc se těším až bude společenská událost a budu moct se s tímto kouskem chlubit. 
Značka: HaM, Cena: 120 Kč, Kvalita: výborná


4. ŠEDÉ TRIČKO S VOLÁNKY

Jako podobný kousek jsem si oblíbila i toto tričko. Opět je zlepšeno volánky a zipem vzadu. Jen je z bavlny a proto mi je v něm opravdu teplo.
Značka: Gap, Cena: 75 Kč, Kvalita: opět skvělá


5. ROSE TÍLKO

Další kousek který jsem si vybrala je toto světle růžové tílko s kapsičkou.
Takové kousky oblečení se nejen v létě moc hodí.
Značka: -, Cena: 38 Kč, Kvalita: dobrá 


6. ÚZKÝ OPASEK Z PRAVÉ KŮŽE

Už dlouhou dobu jsem potřebovala černý pásek který se mi bude hodit ke všemu a bude krásný. Tento je opravdu ten který jsem si představovala.
Značka: Fabio Valenti, Cena: 40 Kč, Kvalita: pravá kůže (znak), výborná






7. ŠIROKÝ LESKLÝ OPASEK

Z úzkého opasku jsem byla nadšená, ale když jsem uviděla tento široký opasek, hned se mi líbil.
Je to méně kvalitní opasek ale určitě opasek využiji stejně.
Značka: Street One, Cena: 48 Kč, Kvalita: výborná


Komentáře

Oblíbené příspěvky