SHIRT UNDER SWEATSHIRT


Pokud vás zajímají a baví vás inspirativní outfity a články o módních akcích, tak v co nejbližší době jich bude co nejvíce. Pokud víte, chodím na průmyslovou školu textilní v Liberci a moc mě to baví. Učit se o odívání, trendech a navrhovat, je vždy to, o co jsem se chtěla v budoucnu vždy zajímat. No a protože tyto akce se mi často dějí budou tu zveřejněné. A outfity pro vás nechám fotit určitě často.

Dnes pro vás mám opět outfit, který bude nejspíš v tomto roce bohužel poslední, který se dá nosit v teplém počasí. V pondělí podle předpovědi, ač se to stále mění, měl být poslední teplý den. Proto je toto asi poslední outfit v lehké džínové bundičce, kterou už ale znáte.
Mrzí mě, že počasí už nebude jako v teplých obdobích, ale na druhou stranu tu pro vás bude pár nových teplejších kousků které jste ještě neviděli! :-)
Pro tento outfit jsem si zvolila spíše školní model než elegantní. A to protože jsem si zvolila kostkovanou košili a na ní fialkovou mikču, a to vypadá strašně školácky :D Tuto mikču mám z F&F a ty široké tkaničky jsou nejlepší! Oblíbila jsem si tyto černé blyštivé kalhoty, které jsou opravdu skvělé! Botky jsem sladila s mikčou, aby outfit nebyl obyčejný a byl něčím zajímavý. Mojí oblíbenou džínovou bundičku už znáte a nejraději bych jí nosila všude!

Mikina: F&F
Kalhoty: H&M
Džínová bunda: Mám jí dlouho, značku bohužel nevím
Košile: H&M
Kabelka: Mango







Komentáře

Oblíbené příspěvky