WINTER BUT SUNNY WEATHER


Krásný večer všem!
 Já než se dostanu k tomu vám napsat k fotkám nějaký text, který čte doufám alespoň více jak polovina návštěvníků mého blogu (což je moc krásné číslo, všem vám děkuji!), tak pak už dávno mám další fotky, které bych vám moc ráda ukázala. Tyto fotky jste už mohli vidět na mém instagramu @natalivodickova. A pro ty, kteří by chtěli vidět více těchto fotek, tak mám pro vás pár vybraných, které uvidíte v tomto článku. Tak čtěte a koukejte dál!
Chtěla jsem vám tu psát o zimě, jak si jí máte užívat. Sněhu atd.. Jenomže na těchto fotografiích moc zima vidět není ačkoliv je. Tedy alespoň jako roční období. 

Co mám na sobě?
Dlouhý svetr s krátkým rukávem: RESERVED
(pod svetrem mám pouze tílko a černé tričko klasické)
Černé legíny: H&M
Kozačky: F&F
Brýle: Zoot.cz
Prstýnek: Orsay


Pokud tedy ještě není pozdě vám doporučit zimní bundu, která vypadá krásně a ještě k tomu je v ní krásné teplíčko, tak je to tato z F&F. Já bundičku pořídila za původní částku, ale už dá sehnat opravdu levně. Tedy oproti mé částce :D

Fotografie jsou pořízeny na Zámku Sychrov, který se nachází v Libereckém kraji pokud někdo neví. Musím uznat že patří toto místo mezi mé nejoblíbenější a nekrásnější. Pokud jste tu zde ještě nebyli, tak to rozhodně napravte!


Komentáře

Oblíbené příspěvky